Yahu anneler benim kızım çok hareketli. Ayakta sallayamıyorum çünkü sürekli kalkıp emekleyip kaçmaya çalışıyor. Beşiğinde uyutamıyorum fıldır fıldır. Bebek arabasında bütün evi turluyoruz sonra şanslıysam yatağına geçirirken uyanmıyor. Çok üzülüyorum artık hiç sağlıklı gelmiyo bu yöntem bana. Nasıl başka uyutabilirim?