Tprk0402 Bebeğim 11 aylık 2 haftadır ağzına mama almadı ne biberonla ne de biberonsuz😥 biberonu da yanına yaklaştırtmıyor ek gıda alıyor ama şuan tamamen mama yı kesmek ne kadar doğru veya ne gibi etkileri olacak ne yapacağımı şaşırdım