Merhaba. Bebeğim 10 aylık. Ev kredimiz var hayat pahalı malum işe girmek zorunda aldım bebeğime Kayınvalidem bakıyor. Ama evde hiç bir işe yetişemiyorum. İşten eve gelince oturamıyorum bile. Dinlenemiyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz nasıl başa çıkıyorsunuz ? Temizlik ev işlerini nasıl götürüyorsunuz ?