Deletedmom6262 Bebeğe Nemlendirici krem için eczaneye gitti eşim losyon vermiş nemlendirir diye altına yazılmış bu nemlendirici krem olarakmi geçiyor bebeğim alerji olduğu için doktor söylemişti nemlendirici sur diye yani losyonmu sürerim?
BusraAsel Benim bebegimin vucudundada kuruluk vardi doktor nemlendirici krem sur dedi eczaci da sebamedin losyonunu vermisti kullandim gayet iyi geldi halada kullanirim.
Deletedmom6262 BusraAsel Boynu pişik olduğu için sudocrem sürmüştüm alerji yaptı boynuna yani orası hep ıslak zaten kuruluk yok fucidin krem yazdı birde nemlendirici sur dedi
Deletedmom6262 BusraAsel Pisik için ne kullandınız acaba sudocrem yoğun olduğu için alerji yaptı Bepanthol daha kotu yapıyor boynu kanıyor
BusraAsel Deletedmom6262 Bende normalde sudocrem kullaniyorum. Ama vucudunda kuruluk oldugu icin nemlendirici kullanmamizi onerdi. Eczacida sebamedin nemlendirici losyonunu onerdi 3 4 gunde gecmisti cok iyi tavsiye ederim.
Deletedmom6262 BusraAsel Banada nemlendirici söyledi da ama zaten ıslak boynu surmuyorum belki daha kotu olur diye