Zeynepatmaca gerçekten çok zor bişi kızım düşkün değildi gündüzleri istemezdi ama akşam uykusuna dalarken emerdi uyuyunca hemen çıkarırdım ağzından sonra enfeksiyon olmaya başladı çok sık olurdu boğazda. Sonra havale geçirdi kontrole gidince doktor emzikten dolayı sürekli enfeksiyon oluyordur deyince kesme kararı verdim ama bi kereden yaptım bunu çünkü düşkün olmamasına güvendim bu sefer gündüzleri zorla bir kere uyuyor bazen onu da uyumaz akşamları ise sallarım oynarım sabaha kadar oturup uyumuyor anlamadığım bi enerji doldu sabaha karsı 3-4 gibi yorulup uyuyor 🤷♀️ Önceleri günde iki kez gündüz uyuyordu akşamda 10 da uyur 9 da sabah uyanırdı herseyimiz tıkır tıkır gidiyordu bugün gelişim doktoruna götürdüm bakalım bi kaç tavsiye verdi ama insallah fayda olur 🤲🏻