Deva2019 uyku eğitimine tamamen karşıyım çünkü bebek bu atağı var aşısı var diş çıkarıyor büyürken türlü sıkıntılar yaşıyor her şekilde eğitim bozuluyor tekrar tekrar aynı eğitimi tekrarlamak da bebeğin güven duygusunu zedeleyeceğini düşünüyorum. Ayrıca uyutma maksatlı yatırdığınızda uyumak istemediği için mi ağlıyor ya da başka bir sıkıntısı mı var bunu bilemediğimiz için kendi isteyene kadar nasıl mutlu oluyorsa öyle uykuya dalması sağlığı açısından daha faydalı.
Sorunun cevabı da şöyle araştırdığımda bu tarz alışkanlıklar için ilk 10 gün çok önemli. İlk 3 gün düzgün uyur mesela 4 veya 5. gün zorlar yine uykuya dalma süresi kısaldı derken 8. gün bozulabilir ama 10 gün hiç taviz vermeden aynı şekilde ilerlerseniz bir sonraki uyku düzenini bozacak herhangi durum yaşayana kadar kısa sürede uykuya dalabilir