Deva2019 ben sen özellikle “bebeğiniz uykuyu çok sevecek” isimli kitabı başucu kitabım yapmıştım, okudum okudum okudum. Evet, doğrusu sizin söylediğiniz gibi ama biz bazı modifikasyonlar yapma kararı aldık. Yatağında çok huysuzlanınca, uzun sürünce, “ o zaman uyku yok, oturucaz” diyip salonda zaman geçiriyoruz. Ama öyle çok oyun, eğlence olmuyor, genelde konuşuyoruz; uykumuz gelsin yatıcaz, artık çok geç oldu uyumamız lazım vb 😅 zaten sinyaller iyice artınca; göz ovalaması, gözlerinin sabitlenmesi, kulağını çekiştirmesi, tekrar yatağına koyuyoruz. Biz faydasını gördük, umarım sizde de işe yarar. Bu arada bizimki de 5 aylık olacak 3 gün sonra, 4. Ay bence çok ideal bir zamanmış uyku eğitimi için. Çünkü gün geçtikçe çevreye olan farkındalığının nasıl arttığını, ilgisinin hemen her şeye bir anda nasıl kaydığını gözlemliyorum. Uyurken de etrafı ne kadar sakinse o kadar rahat uykuya dalıyor 💤