Bebeğim 3. Ayına girdi ve az emiyor eskisi gibi sık sık emmiyor emziriyorum ağlıyor emmek istemiyor aç olsa emer heralde diye düşünüyorum çünkü ağlamıyor yada açmış gibi hissetmiyorum doyuyor mu acaba istediğinde emziriyorum ama kaç saat emmiyor 🤷🏻♀️