busra_54 benim kızımda öyle, birde yediği gibi kaka yapıyor. Doktor metabolizması hızlı işte, millet böyle olabilmek için neler yapıyor, faydasını büyüyünce görür diyor. Zayıf dediğimde de kızıyor, 15aylık kızım. Gerçekten ne yerse yesin yaramıyor, anne sütüde 4.aya kadar yaramıştı zaten. Bazen canımı sıkıyor bu durum ama maşallah evladımı biliyorum, boğazı olsun da kilosu olmasın ne diyelim.