Merhaba kızlar bebeğim 19 aylik gündüzleri çok güzel uyuyor ama gece oldu mu asla uyumak istemiyor yemek deseniz asla ağzına sürmüyor gün içinde iki lokma yerse anca bazen onu bile yemiyor sürekli emmek istiyor sütün yetmediği yerde de sinirlenip ısırıyor var mi bizim gibi olan yoksa bizde mi sıkıntı