ikievladimveben bebeğim 1 buçuk aylık gündüz ve gecesi güzel ama 22.30 gibi bi huysuzluk tutuyor 1.30 olmadan uyumuyor ağlıyor uyumak istemiyor kucak istiyor sizde de böyle oluyor mu bir haftadır böyle
Aselimmm3434 ikievladimveben bizde öyleydik bazen arada bir hala o huysuzluğu yaşarız resmen uykuyla kavga eder şimdi 4 buçuk aylik oldu ben öyle olduğu zamanlar çoraplarını çıkartıp alt tarafını açardım sakinlesirdi 5 dakika beklettikten sonra kapatıp sallarim uyur belki işine yarar dene istersen