Kızım 17 aylık ama hiç saçı yok yani bir tutam kadar.her gören erkek mi filan diyo🤦🏻♀️Baktım değerleri iyi ,sürekli erkekmi niye sacı yok tarzı cümleler duydugum ıcın artık gına geldı uzaması ıcın onerınız varmı onerebılcegınız bıseyler yada (yağ surdum zeytınyagı badem tarzı cok aglıyo ıstemıyo ağlıyo)yada kestımelıyım gur cıkarmı cok ıkılemde kaldım🤦🏻♀️