Cnprtk Oğlum 2 yaşında ve doğduğundan beri eşim film keyfimiz bitti diyip duruyo. Kulaklık aldık böyle keyif almıyorum diyo izleyelm diyorum sessiz de tadı çıkmıyo diyo napcağımı şaşırdm siz nasl yapıyorsunuz?
AyazMerve Cnprtk hep yarım yamalak izliyoruz , hiç baştan sona oturup beraber izleyemedik hayırlısı 😅
Sumeyraas Cnprtk akşamları uyuduktan sonra düşük sesle ancak izleyebiliyoruz. Eskisi gibi yüksek ses maalesef. Ama hoparlörü koltuk arkasına aldık ses daha yakından geliyor.
EtiPetito Cnprtk neden ki ? Hemen hemen her akşam izleriz oğlum erken yatıyor zaten genelde, izlerken bazen uyanıyor durduruyoruz hemen geri uyutup devam ediyoruz orta ses seviyesinde
Keremikoo Cnprtk valla bireysel izliyoruz biz herkes kendine gore film keyfi yapiyor. Sese hassas bebis olunca kulaklik mod on.
Senemmm11 Cnprtk cumartesi günleri film izleyelim diyoruz. Ama oğlumu uyutana kadar eşimde bir yerde uyukluyo. Nadiren film seyrediyoruz 2-3 haftada bir. Yani başbaşa olarak. Yoksa öyle sıradan bir zamanda film açıp tek başımıza benim işim varken falan eşim açıp izler
AgentMom Cnprtk kızım 16 aylık. Abilerini yatırdık sonra onu uyuttuk. Ses sıkıntısı diziden kaynaklı mı .
honeyybee_ Cnprtk benim.esim hep.uyuyakaliyor.bisey izlerken o yuzden bende sinir oluyorum yanliz izliyorum 😀