Kızlar şimdiye kadar ağda yapıyordum ama normal doğum sonrası altta dikiş olduğundan hassas olduğu için jilet vurdum 40tan sonra tekrar ağdaya geçmek işkence zamanım da yok kuaföre açmaya çekiniyorum lazer epilasyon makinesi almaya karar verdim kullanan var mı fayda ediyor mu philips lumea hangi model ya da başka hangi marka iyi nolur fikir verin o kadar para vericem çöp olmasın :/