Kızımın boğazı kızarmış bu ay 2 şişe antibiyotik kullandık geçmesi için ama hâlâ hasta iyilesiyor tekrar oluyo gecmeyen öksürük başladı şimdi de 7 gün oldu antibiyotiği keseli acaba doktora tekrar yazdırsam verir mi antibiyotik bi zararı olur mu ki ya
varmı benimle aynı durumda olan