adrmz54 her bebek aynı olmuyor canım ama 2. Ay aşısı biraz ağır oluyor bir kol iki bacaktan vuruyorlar. Benim kızım da hafif ateş oldu ve aşırı huysuzdu uyanık olduğu zamanlar hep ağladı kolunu bacaklarını oynatamadı akşam da çocuk gözünü açıyor beş dakika sonra uykuya geçiyordu ayılamıyordu bir türlü bizi zorlayan bacaklarını oynatamaması oldu gazı da gelince daha çok ağlamaya başlamıştı. Ama calpol iyi geldi 6 saat arayla yarım çay kaşığı verebilirsin demişti hemşire gece ateşlenmeden rahat uyumuştu kızım ertesi güne bacaklarını da oynatmaya başlamıştı huysuzluğu da kalmamıştı öyle