Gizem-savasalp Merhaba kızlar 40 gün önce spinal sezaryen oldum doktorum 40 çıkınca tekrar kontrole gel dedi yarın kontrole gideceğim ama acaba alttan da muayene eder mi yoksa sadece ultrasonla mı muayene ediyorlar bilen varsa yardımcı olabilir mi 🙄
Ikra1801 Gizem-savasalp bebeğiniz ömürlü olsun sağlıkla büyütün inşallah ☺️ benim de sezeryan oldu sadece ultrasonda rahim toparlamış mı diye baktı ve dikişleri kontrol etti ama yine formda okumuştum alttan muayene olan arkadaşlar da varmış..
Miranim Gizem-savasalp Benimde sadece ultrasondan bakmsti ve dikisleri kontrol etmisti herkesin farkli oluyordur belki doktor gerek duyuyordur bilemiyoruz.
Milaninannesi Gizem-savasalp iki ay sonra çağırmıştı kontrole, alttan muayene edip smear testi için örnek aldı. Dıştan dikişim yoktu zaten iç dikişler ve rahim durumu için bu muayene gerekliydi.
Aayyssnnrr Bende doğum yapalı 30 gün oldu 5 günlükken pansuman a çağırdı dikişlere baktı bidahada gel demedi
Bussrraaa Dikişlere ve rahme bakmak için çağırıyorlar. Ona da karından bakıyorlar zaten tabi farklı bir durumunuz yoksa.
Kuzumveben Gizem-savasalp evet alttan muayne ediyor vajinal ultrason ile yumurtaliklara ve rahimine bakiyor ve spekulum ile her kadinin senede bir yapilmasi gereken smear testi ornegi aliyor kucuk bi gitca gibi biseyle usttende sezeryan izine bakiyor
Sltn Gizem-savasalp alttan muayene etti.yumurtaliklara bakmak için alttan olan ultrasonla bakıp Smear testi için örnek aldı. Daha sonra karından da baktı.doktorum ayrıntıci birisi hiç birini atlamadi.