Kızlar aklımda deli bir sorun var, danışmak istiyorum, saçlarım çok uzun, ben de eşim de seviyoruz, en çok da eşim için kesmek istemiyorum. ama bebeğim için sürekli at kuyruğu yapıyorum (topuz başımı ağırtıyor), at kuyruğu olunca da sürekli bebeği emzirince altını değiştirince ne bileyim gün içinde sürekli önüme düşüyor(biraz kat gibi olduğu için, toplasam da örsem de, kısalar çıkıyor tokadan), elime dolaşıyor, o kadar yoruldum ki bebek doğduğundan beri saçımı kessem diye düşünüyorum, ama sonra bu sıkıntılı süreç geçecek bebeğim düzelince, daha az yorulunca saçımın beni rahatsız etmesini dert etmem, o zaman da keşke kesmeseydim derim, ay çok seviyorum ama çok arada kaldım, saçma bir dert ama danışmak istiyorum kesip pişman olan ya da kesmeyip iyi ki o süreçte kesmemişim şimdi mutluyum ya da iyi ki kesmişim diyen var mııı 😭