VahideEgehan Merhaba Sevgili annecikler belki hepimiz aynı sıkıntıyı yaşıyoruz belki de sadece ben yaşıyorum😔 Doğumdan sonra kalan göbekleri nasıl eritiriz var mı bir öneriniz acaba.?🤔
Tugcetekin VahideEgehan benım 2. Doğumum. İlk doğumum da sanki doğum yapmamış gibiydim ve aşırı şiştim 😞 ikinci doğumumda ise gayet normaldim göbeğim yoktu EmZirdiğim için çok yiyorum ve kilo aldım
Minou VahideEgehan 18 gün oldu doğum yapalı çok az göbeğim var sezeryan oldum bu yüzden bi ay sonraya evde spora başlayacağım, sadece diyetle olmuyor sporla desteklemekte gerekiyor