burcuccc Merhaba sevgili anneler. Bebeğim 4.5 aylık oldu doktorumuz PurFerro demir ilacını verdi ilaç simsiyah ve tadı berbat. Bebeğim her içişinde işkence çekiyor resmen bir de ilaç mürekkep gibi üzerinde bi yere damladığı an geçmiyor leke kalıyor. Siz hangi demir ilacını kullanıyorsunuz farklı demir ilaçlarında da bu durum var mı acaba merak ettim. Ona göre doktordan değişim isteyeceğim çünkü
burcuasel2018 burcuccc burcuccc sidefer kullaniyorumcanim rengi siyah değil tadida o kadar kötü değil bebeğim çok zorlanmadı kabız da olmadi
Mehtaptvz burcuccc purferro kullanıyoruz ama bence kokusu ayni pekmeze benziyor yogun yani ama leke konusunda haklsiiniz 😊 saf keçi boynuzu Öyle ve zeytinyağı var katkısız diye biliyorum doktorumuz onerdi
Minikprensim Purferro katkısız ilaçlardan biri güvenli diye paylaşmıştı bir anne İnstagram sayfasında. Ben de sidefer kullanıyordum. İçinde paraben yok fakat başka bir kimyasal varmış. Ben de değiştireceğim.
Minikprensim Deletedmom0086 yok canım instagramda saglıkcıanne sayfasından öğrendim. Sodyum benziyor varmış.
Minikprensim Deletedmom0086 sodyum benzoat yazacaktım yanlış gitmiş 😀 rica ederim Canım doktora danışarak ben de purferroya geçmeyi istiyorum 😊