zeynep_krktk Kızlar 2 oğlum var biri 2 buçuk biri 1 yaşına girecek SPİRALİM var eşime 3. Şakası yapcaktım test aldı geldi ilk yaptıgımda negatif çıktı aynı test ama testi bi kaç saat sınra cebimde unutmuştum çöpe atacaktım bir baktım slik çıktı ama bekledim yani negatif çıktı kullandıgım test slik çıktı sonra acaba test çok beklediği için test hata vermiş olabilir mi ! [url=https://www.hizliresim.com/phdckf8][img]https://i.hizliresim.com/phdckf8.jpeg[/img][/url]
Arenbuse58 zeynep_krktk ilk gebeligimdeki silik çizgi bende bu şekilde öğrenmiştim 😂😂kan tahlili verin acil
susunbebekuyuyo zeynep_krktk negatifse negatiftir şüpheniz varsa tekrarlayın yada kan verin isterseniz
tekboynuzluat zeynep_krktk Bilemedim benüm içime şüphe düşer çünkü ben test yaptığımda negatifse 5 6 saat sonra baktığımda da çizgi olmazdı yine bir test yapın bence
zeynep_krktk tekboynuzluat ya önceki teslerimde negatif çıkanlarda bende görmedim pozitif oldugunu sonra yarın tekrar yapıcam spiral var bide
Han30 zeynep_krktk sadece spiral ile mi korunma? Yani korkutma istemem ama çevremde 3-4 kişi spiral ile hamile kaldı.. hiç güvenmiyorum ben spirale
Yagmuurr zeynep_krktk Benimde aynı böyle olmuştu saatler sonra çıkmıştı ikinci çizgi bende güvenmeyip başka test aldım sonra öğrendim hamile olduğumu 🤭
zeynep_krktk Yagmuurr spiralimde var ona güveniyorum tekrar yapıcam ondada pozitif çıkarsa kan veririm
zeynep_krktk susunbebekuyuyo şüphem yok aslında spirale güveniyorum dediğim gibi eşime şaka yapıyım derken denedim öyle
KahramanAnne zeynep_krktk ilk 5 dakka geçerli deniliyor doğrudur belkide ama bende bu şekilde hamile olduğumu öğrendim. Çizgi felan yoktu çöpün üstünde unuttum bir kaç saat sonra çizgiyi görünce şok oldum . Sonra kan verdim ve hamileydim 🙄