minnosum25 merhaba, yanlış anlamayın durumu gözlemliycem demişsiniz, keşke bugun götürseydiniz, cunku ishal olayı için bir kaç kere yazmamısınız, demekki her defasında ishal şeklinde. Kusma az olabilir ama suana evden cıkmıyor olsakda bir şwkilde salgın hepşmize ulaşıyor. Dediğiniz gibi yediği bşide dokunmuş olabilir, ama benim oğlım aynı belirtilerle adeno virüs teshisi aldı, kusma ishal. Ve ishali inanılmaz kötü kokuuor. Su kaybı oluyor ishal olsugu için ve bu cok önemli, aiz daha iyi bilirsiniz ama nacizane doktora götürün derim, yazık halsizlilte yapar