musmustlu Prensinannesii19 bazı bebeklerde 3 aya kadar sürebiliyormuş. Sarılığın bi üst limiti o limite gelmediğin sürece sorun yok
Elif3425 Prensinannesii19 biz 1 gece ışık almıştık değeri düşmüştü sarılığı tekrarlamadı ama teninin renginin yerine gelmesi 2 ayı buldu korkmayın ışık geçiriyor ve tabiki bol bol emzirmek
Prensinannesii19 Snowglobe bebegim şuan yoğun bakımda ışık tedavisi alıyor atlatikkan sonra tekrarlarmi onu merak ediyorum?🤔
Prensinannesii19 musmustlu bebegim şuan yoğun bakımda ışık tedavisi alıyor atlatikkan sonra tekrarlarmi onu merak ediyorum?🤔
Snowglobe Prensinannesii19 Alllah şifa versin yakın zamanda alırsın kucağına inşallah. Tekrarlar mı bilmiyorum doktora sorun
musmustlu Prensinannesii19 rabbim şifa versin canım. Hiç tekrarladığını duymadım. Ama doktorlardan detaylı bilgi alman daha mantıklı. Zaten onlar direk anlatır sana ne yapman gerektiğini
Ladybugs Prensinannesii19 bizim tekrarlamadı 2 ay sürdü ben bi bitki çayı içtim onunla geçti şükür bizimki inatçı anne sütü sarılıgıydı