ya herkesin bebeği uyurken benimki niye böyle ya dinlenmek asla yok asla saat başı meme için ağlıyor 22.30 da emdi uyandı gene ya 15 dk dır emiyor niye 2 3 saat uyumaz ya gözlerini ovusturmaktan uyandırıyor kendisini ellerini ağzına götürüyor meme olmadığını fark edince ağlıyor 7 aylık 😥 gündüz de toplasam en fazla 1.5 saat uyuyor yapyalnizim çok yoruldum çok Allah evladıma can sağlığı versin ama dinlenemiyorum ona bakamayacağım yorgunluktan hasta olacağım diye korkuyorum 😭