Demir seviyemiz düşük çıktı ve doktorumuz demir takviyesi önerdi önce ferrum kullandık ishal yaptığı için bıraktık şimdi bu ilacı önerdi toz halinde olan 3 aylık olduğu için ek gıdaya başlamadık nasıl verebilirim siz kullanıyor musunuz memnun musunuz nasıl kullanıyorsunuz