Bu bez benim bebeğimi mahvetti Allah onları bildiği gibi yapsın nasıl hesabını verecekler acaba ? 14 aydır bu bezi kullanıyorduk sıkıntı yoktu şimdi ekonomik fırsat paketi adı altında kaliteyi yerle bir etmişler.Çocuğun popusu kaynar su dökülmüş gibi oldu ne mustela ne de sudocrem vs işe yaramadı şimdide jiletle kesilmiş gibi poposunun her yeri,yıkıyorum ıslak mendil sürmüyoruz bana mısın demiyor çocuğun bezi kan içinde. Aradım bana da hediye gönderceklermiş,peki ya bundan sonrası ne olacak ? Var mı önerebileceğiz bez güzel annelerim