1234TA Kızlar bende covid belirtileri var Ateşim var halsizlik falan var bide çok başım ağrıyo hastaneye gitmedim gitmicem de kendi karantinamı kendim sağlayacağım çünkü bişey yapmıyolar hastanede bitane parol içsem nolur?
Tbaltn 1234TA emziren anne parol içebilir . İçebilirsiniz sizde bende emziriyorum ve başım ağrıdığı zaman sadece parol içiyorum. Allah şifa versin en kısa zamanda atlatırsınız insallah🤲
S-oy 1234TA emzirirken parol içebilirsiniz sakıncası yok bana da doktorum söyledi ama corona için bilemiyorum bence bir doktora danışın hem öyle parolla geçirilcek bir hastalık değil sonuçta bir hastaneye gidin bence
1234TA Snowglobe yapmazlarki çok ağır olman lazım ayakta duramıcak durumda olanlara müdahale ediyorlar
Tess07 Bana da boş serum ve antbytk varki emziren anneler için kötüysen veriolar 39 40 ti benim ates verdiler
Sineemmm 1234TA eşim ve kızımda kovid geçirdi banada bulaştı sanıp test almaya geldiklerinde emzirdiğim söyledim sadece parol içebilirsiniz dediler pozitif çıkarsanız eger diye içebilirsiniz