Beybiberen Güzel anneler bebişlerinizin boy ve kilosu nedir şuaanda bizimki 6 kilo boyuda 60 sanırım.dün akşam arkadaşım geldi ve onunki 4 aylıktı 7.5 8 kilo dedi. Acaba dedim bizim kız zayıf mıı?
Tazeanne19 Beybiberen 3 ay 8 günlük 3 aylık kontrolunde boy 65 cm kilo 8600 dü canm bizimki de iri bi kız çocuguna göre kız dediğin çıtıpıtı olur 😂😂
Beybiberen Tazeanne19 evet canım maşallah kilosu iyyimiş sizinkinin birde birşey sorucam size bizim kız kafasını geriye doğru tutamıyor.sizinki nasıl birde elleri hep yumruk daha tutmaya başlamadı.diğer gelişimleri iyi sadece bu ikisi kafama takılıyor.
Tazeanne19 Beybiberen bizimde öyle canım çok normal yumruk yapıyo genelde yumrukları da ağzında hep kafayı normalde dik pozisyondayken biraz tutuyo ama cok uzun tıtamıyo erken daha geriyo dogru nasıl dedin anlamadım
asocialmom Beybiberen 22 Mart’ta doğduk yarın kontrolümüz taş çatlasın 5 buçuk kilodur kızım baya zayıf
Beybiberen Tazeanne19 evet canım tamda öyle bizimki onu demek istedim sanırım daha zamanı var belkide.
Larinaz Eline bsy verdiginde tutuyor benim kızım. ,ama tutma refleksiyle kendisi daha uzanıp alamıyor,daha 3,5 aylık falan olması lazım daha erken bence.kafasını geri tutmadan kastınız ney annamadım
Tazeanne19 Beybiberen aynen suan az tutuyo ama gitgide süresi artacaktr merak etme gayet normal bebişlerimiz 👍🤗
Beybiberen Tazeanne19 çok teşekkürler biraZda olsa içim rahatladı.biz anneler neden bu kadar pimpirikliyiz ki şahsen ben öyleyim🥰🥰
BHZ Beybiberen bugün tam 3aylık oldu kızım doktorda kontrolümüz de vardı rotavirüs ve menenjit aşıları oldu gelişimine gelince de kızım 34+3de dünyaya geldi prematüre diyorlar 1hafta küvezde kaldı ve bugünkü kilosu 5.200 boyu 58