Ben sadece emziriyorum sık sık emzirin birde biberona sağıp ne kadar gelip gelmediğine bakın belki size öyle geliyordur bu tür şeyleri bi dönem bende düşündüm ama süt yapan yiyecekleri söylemek gerekirse petibör bisküvisi efsane süt yapıyor birde bol su humana çayı da çok yapmıştı