Çok normal, korkmayın aşıdan sonra bol bol emzirin vcudu bir sürü virüsle mücadele ediyor, onun da tek gç aldığı şey sizsiniz. Ateş bir iki gün sürebilir, doktorunuz ateş düşürücü reçete etmiştir mutlaka. Halsizlik, huzursuzluk, uykuya düşkünlük de olabilir, korkmayın, ateşini takip edin. Sağlıklı günleriniz olsun 😊