thebeautyqueen
https://ty.gl/mloeut8emx
Oğlum 18 aylık, 4.aydan itibaren bu uyku arkadaşını edindik, başta ilgilerini çekmiyor ama zamanla aralarında müthiş bir bağ oluyor, artık uyku dışında da elinde sürekli, biz adını “Lülü” koyduk, lülüsünü aldığı gibi direkt sakinleşiyor :)
Bizde yedekte 3 tane var, daha da almayı düşünüyorum, eskir, kaybolur sonra bulamam diye. O derece düşkün :)