Duygu77 Denes normal bende sezeryandan sonra ellerim ayaklarım çok şişti ödemi atmak için bol bol su iç. Geçmiş olsun.
Ugggg Denes geçmiş olsun bol su iç ev içinde zor olsa da az az yürü hareketsiz kaldıkça dahada cogaliyo leğen içine ılık su koy adaçayı nane at en az 15 en fazla yarım saat ayakalarin içinde dursun o acıyı aliyo
melikeees Benim de inanılmaz şişmişti yapacağınız şey ayaklarınızın altına yastık koyup uzatmak ben de öyle geçmişti