obal 5 aylıkken ek gıdaya geçmek istiyorsanız doktora sorup geçebilirsiniz ama zaten her şeyi tattır 3 gün kuralıyla vs derken 6-6.5 aylık olmasını buluyor tadımların bitmesi. Sonrasında tek öğünle başlıyorsunuz zamanla arttırıyorsunuz. Bence mamayla destekleyebilirsiniz şu an çünkü doymalık ek gıda almayacak.