Kızlar bebeğim 3 aylık oldu doktor menenjit aşısı olucaz dedi daha önce ki aşılarda çok sorun yaşamamıştım ama 2. Ayda verem aşısı bebeğimde huzursuzluk yapmıştı ilk gün uyuyamadı akşam calpol verdim ancak uykuya dalarken sıçrama falan olmuştu bir hafta kadar bu aşıdan korkuyorum açıkçası yine huzursuz olucak düzeni bozulacak diye ağır bir aşımı bu