Var mı bu yaşta öğle uykusu bırakan arkadaşlar? Haftanın 2 günü uyusa 5 günü uyumuyor. Bugün sabah 8.30da uyandı öğlen uyutamadım. Akşam da 21.30da uyudu. Öğlen uyumadığında akşam 6-7 gibi biraz huysuzluk oluyor normalde ağlamayacağı şeylere ağlıyor falan ama sonra yine bi enerji geliyor uyumaya zor ikna ediyorum. Var mı önerisi olan?