Ilkannelik Kızım bugün iki kere aniden korkup ağladı. İlkinde dışarıdayık oyun parkı vardj çocuklar bağırıyordu ona korkup ağladı ikincide emziriyordum eşim öksürdu onun sesine korkup ağladı normal mi sizde de oluyor mu 2 ay 10 gunluk.
tugbahy6 Ilkannelik normal tabii ki ne kadar onun yüreği kızım 7 aylık hala korkar korkmaması anormal 🤣
birilerivarr Ilkannelik yeni doğduğunda hatta 6. Ayına kadar bizde de oldu hala yüksek seslere tepki verip ağlar mesela motor sesi hapşırma öksürme gibi. Bu arada 1 yaşında oğlum. Korkmayın yapısal birşey. Hiç tepki vermemesi daha kötü