Yusufunannesiiii Oğlum hasta ateş öksürük halsizlik mevcut sirkeli su yaptım bir bezle basına koltuk altlarına koydum sonra annem sirkeli su ateşi gizler içten ateşi olur oyle deyınce kestım bu şekilde yapan varmı sonrasında ateş durumu ne oldu
Mombaby Yusufunannesiiii sirkeli su asla ates düşüren yontem degildir normal soguk su ile islatin bezi sirke asidik maddedir bebek derisi de incedir kana hizli karisir
Sarikuzumalp Yusufunannesiiii Evet anneniz doğru söylemiş sirkeli su ile düşürülmez ateş. Öncelikle ılık bi duş aldırın. Eklem yerlerine ılık suyla ıslatılmış bez koyabilirsiniz. Bunların yanında şurup da verdiğiniz halde düşmüyorsa ve ateşi çok yüksekse doktora götürün çok geçmiş olsun.
Asyaveben Yusufunannesiiii eczacı ablama sirkeli degil limon kolanyali su demiş i da bana söylemişti özellikle baş bölgesi islatinca hemen birkaç derece düşmüş.isterseniz sorup öğrenin ben denemedim ateş olmadı öyle ama ablam yapmıştı.sirke önerilmiyor.
Yusufunannesiiii Sarikuzumalp teşekkürler ateşi en çok 37,5 oldu ama vücudu daha fazlaydı sankı dedıklerınızın hepsini yapıyorm düşüyor ama bir zman sonra tekrar ediyor daha cok geceleri artıyor
Busrasener43 Sarikuzumalp bu ılık su mevzusunu bı çözemedim ve bez ıslatıp koymak için normal musluktaki şu mu yoksa sıcak suyla soğuk suyun karışımı mı çünkü normal musluktaki suda soğuk yani
Sarikuzumalp Yusufunannesiiii 37.5 ateş değil korkmayın yani çok hafif. Kaç aylık bilmiyorum bebeğiniz ama dolvene uygun ayda ise dolven veein daha etkili dolvenin etkisi 6 saat sürüyor. Ben genelde gece yatmadan önce dolven veririm 6 saat ateşi çıkmasın rahat uyusun diye. Birde korkmayın öyle yüksek değil unutmayın ki ateş vücudun savunma mekanızmasıdır yani aslında iyi bir şey. Çok çok yükselmedikçe endişe etmeyin. Dediğim gibi dolven uygunsa ayına verin gece de saat başı alarm kurar kontrol edersiniz ☺️
Yusufunannesiiii Sarikuzumalp 15 aylık anladığım kadarıyla boğaz enfeksiyonu geçiriyor aferin veriyrm gece de calpol verdım bıraz rahatlattı o ama etkiler bitince başlıyor yıne Allah yardımcımız olsun
Sarikuzumalp Yusufunannesiiii öyle öyle bağışıklık kazanıyorlar Alkah daha kötülerinden korusun inşallah yavrularımızı 🙏
Deletedmom6261 Yusufunannesiiii enfeksiyondan oliyor genelde 3 gun boyunca devam ederse foktora gitmekte fayda var
Danerys Busrasener43 mama yaptığımız ılıklıkta bir su. Eli , çocuğu yakmayacak ama sıcak. Banyosunu da öyle ayarlıyoruz ya