oglumherseyimm Kızlar ilk ay aşimizi olduktan sonra bebeğimin yüzünün her yeri kabardı ve kızardı ben biseye alerjisi var diye düşündüm ama aşıdan sonra böyle olmasi da tuhafıma gitti sizinde başınıza geldi mi acaba
Esen3535 oglumherseyimm zannetmiyorum cnam ama saglik ocağına Bi sor istersen biseye alerjisi olmasin
Esen3535 oglumherseyimm aynen en iyisi aşı huzursuzluk ateş yapıyor bildiğim kadarıyla bizde başka belirti olmamıştı süt alerjisi oluyor diye duymuştum bebeklerde onda kızarıklık oluyordu