Tazeanne00 ya ben de az önce böyle bi başlık açtım. Benim bebegim de bir aylık. Gündüzleri bi sıkıntı yook memede.ama akşam 8den sonra memeye gelince başlıyor kavgaya. 3 4 saat uyumadıgı oluyor biz de başta gazdan şüphe duyduk ama bugün sütümü biberonla verdin mecbur. Lıkır lıkır içti ve daha sakin oldu. Bana da biri yardım edebilir?? nedir bunun sebebi aç mıydı yani. Fakat çişini kakasını güzel yapıyor anlamadım gitti