Zynp1907 benim bebeğim 4.ayına kadar 7 de uyur sabah 9 a kadar 2 kez filan uyanırdı 4.aya girdik şimdi 5 olacağız bir aydır resmen sürünüyoruz uyku yok sürekli ağlıyor meme reddi geceleri ağlayarak uyanma bulduğu her şeyi ağzına sokuyor beni bile yakıyor artık ve sürekli kulaklarını cekiyor niye böyle oldu bilmiyorum resmen ilk 4 ay çocuk bakmamışız eşimde bende perişanız geceleri nöbetleşe bakıyoruz umarım bir çaresi vardır