ikizlerinannesi2985 sariKizim_akKizim ikizlerim 12 aylık, her gün 1 çay kaşığı veriyorum. İnsanlar 6.aydan sonra vermeye başlıyorlar ama ben erken mi başladım ki acaba? Siz öyle sorunca😬 benim verdiğim keçiboynuzu özü ama ikisi aynı şey mi acabaa
Gizo87 sariKizim_akKizim ben ek gıdaya geçtiğimizde vermeye başladım. Doktorum tavsiye etti. En çok demir içeriğini keçiboynuzunda diye
Rubab_Mommy sariKizim_akKizim Ben 6 7 aylikken normal pekmez veriyodum dut uzum pekmezi.Sonradan keciboynozu alip vermeye başladim
sariKizim_akKizim ikizlerinannesi2985 hiç bilmiyorum benim aldığımın üzerinde keçiboynuzu pekmezi yazıyor:) ilk defa vericem bende nette okudum bebeklere zararlıdır falan yazıyor anlamadım neden zararlı olabilir 🤷🏻♀️