merhaba 10 aylık kızım var 3 aylıkken kasılma nöbeti geçirdi ilaç kullanıyoruz kızım desteksiz oturuyor fakat hala dönemiyo yüzüstü durmayı sevmiyor emekleme duruşu yok fizik tedaviye götürdük iyi dediler evde kendim hareket yaptırıyorum algısı her şeyi normal var mı böyle olan yazabilir mi lütfen