Arel45 Kizlar oğlum 2 aylık Perşembe gunu asi oldu. 3 gün duş yok dedi. Bu gece yikayabilir miyim acaba ??
Babykuzey Dus alınmaması gereken tek asi demisti saglik ocağındaki hemşire. 3 gün sonra yaptirabilirsiniz