Melinamelike 0-3 aylık yeni doğan bebeklere belediyeler hoşgeldin paketi veriyormuş bilgisi olan var mı Antalya da alan başvuran ?
Beyya06 Melinamelike Ankaradayım ben almıştım. Kimliğini çıkarttırdıktan sonra belediye ev adresine hediye olarak gönderiyordu. İçerisinde 1 adet tulum , beşli takım, emzik, biberon, önlük, tırnak makası, ana kucağı ve çantası vardı
Beyya06 Melinamelike hayır yapmadım kimlik çıkarttırmaya gidince otomatikmen sisteme düşüyor demişlerdi. 2 ay falan bekledik gelmedi, taşınma telaşımız vardı belediyeye gidip anlattık onlarda verdiler. Gidip isteyebilirsiniz