Minikpandaninannesi oğlum 20 aylık, huysuz vs değik aksns çok sosyal, güleç, oyuncu bir çocuk ama bizde de yeni yeni istediği bir şeye izin vermeyince ağlamalar başladı. Sanırım 2 yaş sendromuna yavaştan merhaba diyoruz:)
Fakat bu ağlamaları çok kısa sürüyor bizim oğlanın. Çünkü bu günlerin geleceğini bildiğimden, çok çok ufakken bile ağlayarak istediği bir şeyi elde etmemesi konusunda nettim. Kendini yere mi attı, atsın, iki bakıyor ağlıyor, bizden tepki yok, hiç bir şey olmamış gibi kalkıyor. Kendini yere atarken kendi hareketinden dolayı canının yanmasına bile izin verdim. Çünkü böylece sebep sonuç ilişkisi kurdu. Hareketlerinin sonucu olacağı bilincine vardı. Şimdi mesela canının yandığı bildiğinden sakince yere koyuyor kafasını:) elbette ağlama denemeleri yapıyor ama oldukça cılız. Tepki olmadığından bir şey elde edemeyeceğini bildiğinden devam ettirmiyor. Öyle ki ağlarken mesela yolumun üstündeyse üstünden atlıyor yoluma devam ediyorum, asla ilgi göstermiyor, bakmıyorum. Çok komik buluyorum bu durumu ama gülmüyorum, konuşmuyorum. Yarım dakika kadar sonra kendi kalkıp yanıma geldiğinde ilgi gösteriyor,öpüp konuşuyorum.