luciferrr Kabızlık hakkında çok post açtım ama yine açıcam belki biri beni anlar belki benim yaşadığımı yaşıyordur diye açıyorum bu postları.. Bugünle 16. Günü sonlandryrz oğlum 1 ayda 2 defa bile yapmıyor kakasını başta 7 8di sonra 10 oldu sonra 20lere gitti.. Ve bugün araştırırken bu yazıyı gördüm benim oğlan da 4 bitti 5e girdi sizce ek gıdaya başlıyım mı yoksa daha erken mi.. Yarın lavman yapmayı düşünüyorum çünkü bnce 16 gün çok fazla ama yalancı kabızsa sizce yapmasını mı bekliyim bu kadar uzun süre kaka yapmaması normal mi?? Bu arada doktora 2 3 kere gittik Bi sonuç bulamadık 19unda yine gidicmm..
kahvekokusuu luciferrr benim bebegimde de cok oldu ve halen ara ara oluyor gabizlik cok doktora gittik genelde lavman öneriyor ve duphalac veriyor ama duphalac kullanmak istemiyorum alışkanlık yapiyormus bir süre sonra bağırsaklar zeytinyagi ve pamukla popoyu uyarma falan da ise yaramadi 10 aylikken instagramda bi doktordan duydum evde kullanilan aritma suyu suyun ph dengesini bozduğu için gabizliga sebep oluyormus ph degeri yuksek su alınmalı diyordu denedim o günden beri cok şükür yok ne bende nede oglumda suan 18 aylık ara ara oluyor ama o da bazi dönemler alerji surubu kullanmak zorunda kaliyoruz biraz dengesini bozuyor ondan siz aritma mi iciyorsunuz bilmem de ben de aylarca bunu yaşayıp bu şekilde çözüm buldugum icin yazmak istedim geçmiş olsun
luciferrr Kikiriki 7 kilo doyuyor eminim çünkü acıktığı zaman hayatta durmaz ve sütümü verince kaynıyor yani sütümün olduğunu anlıyorum
luciferrr Redrose yukarı da belirttim iki günde bir alttan üstten zeytinyağı veriyorum ama işe yaramadı herşeyi denedim Bi tek ek gıda işe yarar mı bilmiyorum
Redrose luciferrr Bazi bebeklerde zeytinyağı bağırsakları tutarmis belki onla alakalı da olabilir mama başlarsanız evolvia öneririm probiyotik içerikli olduğu için bağırsakları düzenliyor Muş eczacimiz öyle söyledi şuan 2bucuk aylık günde 4.5 defa kakali bez değiştiriyorum meme artı mama olarak devam ediyoruz
kahvekokusuu luciferrr emzirdiginiz icin sizde ph degeri yüksek su için yani denemekte fayda var ben her yolu denedim en son bu yöntemle kurtuldum
Miniknur Benimkide oyleydi. 4-5 ay doktorlar bulamadi. Burda cok post actim kimse bilmiyordu. Hep 10 gune kadar normal klise cumlelerdi. Gastroentoloji uzmanina gittim. Sut ve sut urunlerini kuruyemisi tahin susami kestim. 1 ay icinde bebegim duzeldi. Hergun yapmaya basladi. Sadece anne sutu aliyordu mecbur diyet yaptim. 5. Ayda buldular bunu. 6. Ayda ek gida da yogurt tereyag filan veremedim tabi. 4 ayda duzeldi bebegim. Aklinizda olsun
luciferrr Miniknur peki neden kestiniz alerjisi olduğu için mi.. Sizinki kabızmıydı yoksa yapamıyormyduu
cicekbahcem luciferrr Bakın neredeyse beş doktora gittik,anne sütünüzün yağlı kısmı azmış,sulu kısmı idrar ile atılıyormuş,kalan kısım bebeğe rahatsızlık vermiyormus,18 gün rekorumuz var. Ek gıda da düzeldi.
Miniknur luciferrr sizin anlattiginizin aynisi aslinda. 1,5 aylikken kakasini 3 gunde bir yapmaya basladi sonra gunler cogaldi 5-8-10-13-16 gun oldu. Acile gidip lavman yaptilar bazen. Bazen de cok dolunca sanirim kendi cikariyordu. Zeytinyagi verdim ama birkac kez ise yaradi. Popodan uyarinca da yapmiyordu. Cunku popoya kadar kaka gelmemis zaten. Uyarmak etkisiz oluyordu.gastroentoloji doktoru neler yiyosun dedi. Bende sut yapsin diye tahin cok yiyordum. Olmaz o bagirsaga etki ediyor dedi. Sonra sut ve sut urununu kuruyemisi yeme. Ama 6 hafta filan suruyor vucuttan gitmesi dedi. Bizim 4. Hafta kaka yapmaya basladi. Baktim hergun yapiyor. Max 2 gun aralik vermeye basladi. Tamam alerji bu dedi. Ama herkesinki gibi degil. Cok yan etkileri olmuyor. Biraz kulak arkasi egzama gibi oluyordu o kadar. Arada kaciriyordum diyeti. Biraz abarttim yine kaka yapmadi gibi oldu. Doktor orda tamam ben diyene kadar acma diyeti dedi. Sonra yavas yavas actik. Once pismis sut urunu yedim filan 4 ay filan surdu. Allahtan uzun sure degildi. Deneyin bir sure ise yarar belki. Kakasi sert degildi civik sumuksu yapidaydi hatta. Bebegim rahatti hic kakasini yapmamis gibi degildi bu arada. Ama popoda azcik catlak olmustu krem vermisti onada
Aselberra luciferrr cnm anlık bişey istemiyorum diyorsun ama çocuk kakasıını yapmazsa rahatlamaz bizde sizin gibi aynı sorunları yaşadık fitil vermemek için çok bekledim popusunda çatlak varmış Dr krem ve duphalac verdi kabız olmasını istemiyorum daha zorlar diye bu Dr yarattığı bi profil resmen çocuk alışır diye alışmaz zamanla herseyi kendi yapacak zaten bi poposuna bak çatlak veya apse olmasın
luciferrr Aselberra yaaa fitil veriyorum ama anlık bişey zaten fitilsiz lavmansız yapmıyor kakasını benim demek istediğim ben bunun kakasını yapması nasıl düzene sokabilirim?
luciferrr Miniknur aynen benim de katı değil sıvı 2 3 kere gittim biri makatı dar dedi biri hemen lavman verdi biri de bağırsaklara baktı bişey yok dedi 19ında gidicm bakalım bu sefer ne Dick.. Bide sizin bebeğinizin karnından sesler geliyor muydu
Miniknur luciferrr geliyordu ona normal demisti doktor. Ahh dar bize de dendi. Bi cerrah dar dedi bi cerrah normal dedi. Valla en dogru yolu gastroentoloji de buldum. O bolum siZi kurtarir