Bebem07 Kızlar bebeğim 6 aylık gözlerinden yaş gelmiyor ağlayınca bazen çok ağlarsa yaşarıyor o kadar akmıyor harıl harıl siz de durumlar nası
Babyisot Bebem07 4 aylıkken göz taraması götürmüştüm sorun değil demişti doktor bazı bebeklerde olur demişti bı kac gündür gözü çapak gibi oluyordu bugün ilk kez bı iki damla göz yaşı akti ama sadece tek gözünden