merhabalar bebeğim 1 aylık. Bu zamana kdr düzenli meme emiyordu. Yaklaşık 4 5 gün önce ilaç kullandığımız için sütü biberonla verdik. Sanki o günden beri akşam saat 8den 11e kdar veya 1 e kadar memede kalmak istiyor kalınca memeyle kavga ediyor ayaklarını çırpıyor ayaga kaldırıp gezdirince susuyor. Çok ağlaması var diyemem. Sadece huzursuz ve memedeyken aglıyor. Bunun dışında bugün anne sütünü bu saatlerde verdim karnı doydu sustu hatta uyudu. Normalde 3 4 saat ayaktaydı. İkilemde kaldım aç oldugu için mi böyleydi yoksa kolik oldugu için mi yardım lütfen