Herkese merhabalar 1 yaşında ki kızım kendiliğinden emmeyi bıraktı dişlerden kaynaklanıyor olabilirmiş .
Göğsüm sürekli şişiyor, şiştikçe rahatlıcak kadar sağıyorum ama sağdıkça daha da çoğalıyor sorum şu ki göğüste ki sütü nasil kesebilirim bilgilerinize ihtiyacım var😔😔