Ecemmm05 Oğlum yaşindan sonra yürümeye başladı gayet iyi yürüyor ama bu günlerde parmak ucuyla yürüyor korktum da biraz neden acaba arkadaşlar
Tortilla_ Ecemmm05 Benim kızda öyle. Sanki balerin parmak ucunda bir gidişi var . 22 aylık olacak hala arada bir yapar. Unuttu bayağıdır